2014. január 6., hétfő

Üdvözöllek Pupákok és a csodás közönség! :D
Gyerekek ma úgy gondoltam nem írok de mégis úgy hiányzik , hogy megosszam a gondolataim és tapasztalataimat ... hát képzeljétek el nemsokára 2 -új videómat csodálhatjátok a youtube.com - on Dj.Yumi újra akcióban ;D Ja és Még valami ha megtanulom hogy kell csinálok egy Code lyoko - s MMORPG - t is amin megalkothatjátok álmaitok Lyoko -karakterét és amint kiviteleztem a játékot a kaland el is kezdődik! Új pályák új ruhák állatkák és fegyverek valamint járművek! 1 világ nem elég? Jólvan akkor ezt figyeljétek meg lesz alkotva a föld is nem csak Lyoko és lesznek olyan pályák is amelyeket én találok ki lehet a mappal majd járkálni sőt ha veszel repülő jegyet a karaktered elutazhat! Sajnos lesz baki mert ugye lesz befizetés hogy fent tudjam majd a játékot tartani de ne aggódjatok az 1 - hónapot befizetés 1500 - ft lesz csak (az nem sok a mostani árakhoz képest XD) ... Aztán lássuk csak nos lehetséges hogy az 500 - oldalas könyvemet nem rakom ide ki mert fáradalmas lenne elolvasni de ha kiadom azon nyomban olvashatjátok XD bár , hogy mi legyen a címe még nem tiszta de megoldom. Ja és az előítéletek előtt levajaznám igen ezeket meg csinálom (vagy megcsináltam XD) Nos valamint szinte BIZTOS , hogy 2014.Január.25. én Code lyoko - s találkozó MÉG MINDIG A MAMMUTBAN! És megint mozira gondoltam ... hozzatok pént ja és kukkancsatok be a mammut oldalára , hogy ellenőrizhessétek és a google mappon is nézzetek körbe!
Linkek: http://www.mammut.hu/ & https://maps.google.hu/
Ezekkel a linkekkel szinte biztos vagyok , hogy kiigazodtok akár út vonalat is csinálhattok a google map segítségével a mammut oldalán körbe nézhettek mi hol - van stb. A részleteket jövőhéten írom le amíg eldöntöm hogy akkor jó e szóval addig beszéljétek meg a szüleitekkel. Még több hír tőlem személyesen ugye elküldöm a G.Mailom megint hogy kommunikálhassunk: omisun.22@gmail.com
Telefonszámom ha nem tudnátok esetleg gépen beszélni velem: 06204575828
Ha semelyik nem lenne jó jelöljetek be Facebook.com - on: https://www.facebook.com/rita.nemessanyitoth
Nézzétek meg a képeimet de ne lopjátok mert azért valakit megeszek XD: http://yumi-codelyoko-anime.deviantart.com/
Nézzétek meg a youtube - om: http://www.youtube.com/user/Nova222100
Skype nevem pedig: Yumi Ishiyama tudom ez édes kevés XD ezért részletezem
Skype: Yumi Ishiyama , az amit írtam hozzá - .. I feel so awkvard cause i made something special in christmas but i feel empty ... no snow nothing to do there ...  :(        és hozzá a képem meg ilyen - Na halyrá!
By: Yumi Ishiyama

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése